Pereiti į pagrindinį turinį

  • Viešasis transportas

 

Siunčiu Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Eduardo Bivainio 2022 m. kovo 30 d. raštą Nr. S-1115 ir uždarosios akcinės bendrovės „Busturas“ generalinio direktoriaus Vaido Seiracko 2022 m. kovo 8 d. raštą Nr. SR-163 „Dėl problemų, su kuriomis susiduria miesto viešojo transporto keleiviai, sprendimo“.

Klausimai Šiaulių miesto savivaldybės administracijai ir uždarajai akcinei bendrovei „Busturas“ buvo parengti pagal Šiaulių miesto savivaldybės gyventojams aktualias problemas, juos dominančias temas.

Aktualiu ir toliau išlieka klausimas – kodėl, perkant bilietą pas autobuso vairuotoją, būtinai reikės turėti bankinę kortelę ir nebus galima atsiskaityti sumokant 1 eurą, kaip tai galima daryti ir Vilniuje, ir Kaune?

Kelia abejonių ir problemos, kai vienu metu arba beveik vienu metu stotelėje sustoja du ar trys autobusai, važiuojantys ta pačia kryptimi, o po to autobuso reikia laukti 10 ar net 15 minučių, galimas sprendimas. Šios problemos neišsprendė nė viena iki šiol rengta miesto viešojo transporto galimybių studija. Gal Šiaulių miesto savivaldybės administracijai ir uždarajai akcinei bendrovei „Busturas“ verta būtų pabandyti savomis jėgomis šią problemą išspręsti? Panašu, kad pavyktų.

Uždaroji akcinė bendrovė „Busturas“ įdeda daug pastangų, kad viešasis transportas būtų švarus, patogus ir patrauklus keleiviams. Tačiau, siekiant, kad artimiausiu metu kaip galima didesnė Šiaulių miesto gyventojų ir svečių dalis pradėtų dažniau naudotis miesto viešojo transporto paslaugomis, to neužtenka – reikia, kad svaresnių iniciatyvų imtųsi ir Šiaulių miesto savivaldybė.

Paaiškinimas, kad publikuojamų autobusų tvarkaraščių šrifto dydis priklauso nuo kursuojančių autobusų maršrutų konkrečioje stotelėje kiekio, problemos nesprendžia, kadangi, net ir pageidaujant keleiviams, nesirengiama keisti publikuojamų autobusų tvarkaraščių šrifto dydžio, kuris buvo parinktas nepakankamai atsižvelgiant į vyresnio amžiaus keleivių poreikius.

Gauti atsakymai iš Šiaulių miesto savivaldybės administracijos ir uždarosios akcinės bendrovės „Busturas“ bus perduoti miesto viešojo transporto galimybių studiją rengiančiai Vilniaus uždarajai akcinei bendrovei Smart Continent LT.

 

PRIDEDAMA:

1. Šiaulių miesto savivaldybės gyventojams, miesto gyvenamųjų vietovių bendruomenėms skirtas 2022 m. vasario 14 d. elektroninis laiškas „Dėl problemų, susijusių su miesto viešuoju transportu, pateikimo“, 1 lapas.

2. Šiaulių miesto savivaldybės administracijos miesto ūkio ir aplinkos skyriaus vedėjos Eglės Bružienės 2022 m. kovo 2 d. raštas Nr. (31.7.E)SIF-227, 2 lapai.

3. Uždarosios akcinės bendrovės „Busturas“ generalinio direktoriaus Vaido Seiracko 2022 m. kovo 8 d. raštas Nr. SR-163 „Dėl problemų, su kuriomis susiduria miesto viešojo transporto keleiviai, sprendimo“, 3 lapai.

4. Uždarosios akcinės bendrovės „Busturas“ generaliniam direktoriui Vaidui Seirackui skirtas 2022 m. kovo 2 d. raštas Nr. 9SI „Dėl problemų, su kuriomis susiduria miesto viešojo transporto keleiviai, sprendimo“, 2 lapai.

5. Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Eduardo Bivainio 2022 m. kovo 30 d. raštas Nr. S-1115, 3 lapai.

6. Uždarosios akcinės bendrovės „Busturas“ administratorės 2022 m. balandžio 1 d. elektroninis laiškas, kuriuo buvo papildomai atsakyta į Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriui skirtą 2022 m. kovo 2 d. raštą Nr. 8SA, 2 lapai.

7. Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriui skirtas 2022 m. kovo 2 d. raštas Nr. 8SA „Dėl keleivių vežimo miesto viešuoju transportu“, 1 lapas.

8. Uždarosios akcinės bendrovės „Busturas“ administratorės 2022 m. balandžio 1 d. elektroninis laiškas, kuriuo buvo atsakyta į Šiaulių miesto savivaldybės gyventojos Dalios Šeferienės 2022 m. vasario 14 d. elektroninį laišką, 4 lapai.

 

 

Šiaulių miesto savivaldybės gyventojų asociacijos

„Visuomeninės iniciatyvos“ parengta informacija

 

Parašykite komentarą

CAPTCHA